2016. január 17., vasárnap

Év eleji befordulás ellen

Sziasztok!

Bevallom őszintén, én nagyon hajlamos vagyok magamba fordulni tavaszig. de időről időre keresgélem ennek az ellenszerét. A havat nagyon szeretem és most is  süt a nap, de még olyan hideg van...sőt, sokszor sötétben jövök és megyek, ami elég lehangoló tud lenni. Ha ti is hasonló problémákkal küzdötök, akkor remélem valamelyik tippem nektek is bejön, de minden tanácsra nyitott vagyok :)

Hidegben is ki lehet mozdulni 

Ezt én se mindig fogadom meg, de jól beöltözve szuper a hideg és friss levegőn lébecolni. Mi szerencsések vagyunk, itt van mellettünk Majk és Tata, mindkettő mesés minden évszakban. Jégkorizni is jó móka, az erdőt járni megfelelő felszereléssel ilyenkor is nagyon jó. Fesztiválok ilyenkor is vannak az ország minden pontján, nálunk a Jég, zene, virág fesztivál lesz legközelebb. Habár valamiért kezd kimenni a divatból, de mindjárt itt a farsang (és a sok disznóvágás) és ha van rá lehetőség, érdemes elmenni a mohácsi busójárásra.



Pancsolás

Az egyik kedvenc elfoglaltságom hűvösebb időben. Imádok wellnesselni, élményfürdőzni, újabban pedig a fürdőket szeretem nagyon. Annyira jól tud esni az egész napos melegvízben döglődés, szaunázás, gőzölés. A legújabb felfedezésem a székesfehérvári Árpád fürdő, ami egy mesés törökfürdő, eszement hangulatos, vannak szép és eldugott kis pihenőrészei, tepidáriuma, szaunái, sószobája, török gőzfürdője...egyszerűen fantasztikus. Nem jártam még a budapesti nagy fürdőkben, de már nagyon ki szeretném őket is próbálni; gondolok itt a Király fürdőre, a Gellértre,a Rudasra és a Széchenyire.


Mozi, otthoni moziestek

Én nagyon szeretek moziba járni, de most annyira izgi filmek sincsenek és a férjemet alig lehet elrángatni. Ez pont elég arra, hogy itthoni mozizások vannak nálunk :D Szoktunk sorozatokat is darálni, téli szünetben le is toltunk többet, de nagyfilmeket is szeretünk együtt nézni, amire rá is szoktunk készülni. Én imádom, ha az adott film nemzetiségének megfelelő ételt eszünk mellé, de általában több rágcsálnivaló és üdítő az alapfelszerelésünk. Az egyik legjobb barátnőmmel is össze szoktunk ülni, de vele általában betegebb filmeket szoktunk nézni :)


Készüljünk a tavaszra

Lehet, hogy a korral jár, de minden évszakra rá szoktam készülni, mindegyikhez megvan a dekorációm, programterveim stb. Idén szeretnék még több cukiságot varrni húsvétra, mellé gyümölcstálat is  szeretnék készíteni és különböző aranyos ajánékokat (pl. kulcstartókat). Még csak egy epret készítettem, de most sok új praktikát lestem el, vannak aranyos anyagjaim -kedvencem a levendulás-, szóval semi akadálya a mütyürkézésnek. Emellett tervezgetni is ilyenkor szoktam, mert amikor már beindul az év, alig marad időnk valamire, szóval ilyenkor már a nyaralás és hétvégi utazásokat szoktam foglalgatni.



Bevallom, egész nap az ágyban voltam, szóval ma semmit se tartottam be ezek közül, de mentségemre szóljon, hogy éppen belehalok az árpába a szememen:D

6 megjegyzés:

  1. A Veli Bej fürdőt tudom ajánlani, szép, török ez is, kevesen ismerik, nincs tumultus. :) Egy a hibája, déltől délután 3-ig bezár mindennap, nem a vízcsere miatt, mert az amúgy 4x van mindennap, ahnem nem tudom...valami technikai szünetként van írva. Én nagyon szeretem, ha van rá mód, ide megyek szívesen egy évben kétszer. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rálestem, mesés és már van délutáni nyitvatartás is. Mindenképp teszünk vele egy próbát, köszi a tippet!

      Törlés
  2. Ezt az év eleji elbújást totál átérzem, legszívesebben a szobámban gubbasztanék (ha mindenképp ki kéne mennem, akkor csak is utazni :D). Egy fürdőzést én is meg akarok ejteni nemsokára, az jól felrázna! :) Mi Kehidakustányt szeretjük, nyáron pedig az egerszegi aquapark, ami mindent visz a csúszdáival :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még egyikben se voltam, de talán idén :) Ezen a héten kimondottan élni sincs kedvem...

      Törlés
  3. Engem nagyon nagyon erdekelnenek, hogy milyen filmeket neztek. Mindig otlethianyban szenvedunk amikor itthoni mozizashoz keszulunk. Tudnal ajanlani nehany jo filmet? :) "Mindenevok" vagyunk, a romantikustol a tortenelmin at a scifiig johet barmi. :) Elore is koszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Picit le vagyunk maradva, szóval a Mentőexpedíciót, az Agymanőkat,az Everestet, de a Moon is nagyon jó. Sorozatokat is daráltunk most :D Azok közül a 12 majom és a Better call Saul első évadjai tetszettek a legjobban.

      Törlés