2016. január 31., vasárnap

Aktuális hajápolási rutinom

Sziasztok!

Amióta sötétbarnáról világos hajra váltottam -szép lassan két év alatt- azóta jobban odafigyelek arra, hogy milyen hajápolási termékeket használok. Mindig nagyon szerettem a fújkálós, kinemmosós balzsamokat, olajokat, újabban pedig rászoktam a hajpakolásokra is. Bevallom őszintén, hogy valahogy úgy alakult, hogy az elmúlt másfél év alatt a munkahelyem által gyártott termékek kaptak hangsúlyt, aminek örülök, mert túlnyomó részt nagyon jó kis dolgokról van szó. Nem használok nagyon csiribiri dolgokat, mint pl. hővédő, mert ritkán sütöm be vagy vasalom ki a hajamat, ezért nem érzem szükségét :) Azért meggyónom, hogy azért vigyázok annyira a hajamra, mert kétnaponta mosom, ráadásul erre is nemrég szoktam rá, régebben naponta mostam...



Samponok terén én annyira nem vagyok válogatós, általában zsíros hajra való, könnyed termékeket szeretem, viszont az all time fav a Schauma 7 gyógynövényes sampon. Egy ideig Head&Shoulderst  használtam, vissza kellett szoknom rá, mert szilikonmentes; de megérte, mert valahogy fiatalabbnak érzem a hajam, mintha sose festettem és kínoztam volna, szép fényes, könnyed, könnyű kifésülni mosás után.
Nemrég szereztem be a Schwarzkopf professzionális vonalából az Essensity Color&Repair samponját, amivek még tart a barátkozós időszak. Ennek a legfőbb oka, hogy tényleg mindentől mentes, ami merőben szokatlan a hajamnak, ezért még nem hozza a várt eredményt mosás után. Kipurcant hajra ajánlott, pont ezért nem rakták tele mesterséges anyagokkal. Az illatát viszont imádom, engem az illata valamiért a szaunára emlékeztet (Fair Trade Marula olajat, barackmag olajat, organikus gránátalma kivonatot és mandula proteint tartalmaz). Elvileg bezárja a katikulákat és pótolja az elvesztett lipideket.


Hajpakolásokra az elmúlt pár hónapban szoktam rá, mert a hidegebb időben a sapka alól kilógó hajrészeim mindig száradásnak indulnak. A legnagyobb kedvencem a Gliss Kur Oil nutritive pakolása, aminek isteni finom barackos illata van. Jó sűrű krém, ami hét olajat és keratint foglal magában és a töredezett hajvégeket veszi célba. Nagyon bevált, az egész hajamra szoktam rakni, de a végére jó sokat, 5 perc után pedig alaposan leöblítem. Finom, selymes lesz tőle a hajam és csodával határos módon semmivel sem lesz zsírosabb.
A másik pakolásom szintén az Essensity Color&Repair családból tartozik és tökéletes kiegészítője a samponnak. Ő is egy sűrű krém, ami sokáig kitart. Durva, rakoncátlan hajra van és a statikus töltődés ellen is dolgozik, ami nekem azért külön öröm, mert a hidegebb időben állandóan kötött kardigánokat hordok, amiktől sokszor elég bosszantó módon száll a hajam :)


És most jönnek a kedvenceim, a fújkálós balzsamok :D Az Indola Wonder Treatment-je egy nagyon csajos darab, összerázás után szép rózsaszín és az illata is finom édeskés. Szép fényes, nagyon könnyen fésülhetővé teszi a hajamat és szerencsére ő se zsírosítja. Egyetlen problémám, hogy incuri, de szerintem fogok még szerezni magamnak :)
A másik kedencem egy olyan termék, amit sokat láttam Pinteresten és küldölfi blogon, ez pedig az OGX kókuszolajos hajpsray-je. Amikor megláttam, hogy a Müllerben végre kapható ez a márka, akkor rettentően megörültem, bár elsőre csak egy terméket vásároltam, mert ki tudja, hogy van-r alapja a hypenak. Jelentem, részemről van! Gyönyörű fényes és nagyon könnyen fésülhetővé teszi a hajamat hála a kókuszolajnak és a bambusz kivonatnak. Az illata egyszerűen mesés, maga a nyár, ha tehetitek,tegyetek vele egy próbát!


Ezek mellett haználok hajlakkot, akár olyan napokon is, amikor tudom, hogy már nem sapkázok-kapucnizok. Szeretem a Taft lakkjait, most egy dúsító hatásút használok, aminek erős a tartása és amikor sikerül ügyesen beszárítanom a hajamat, utána ezzel a termékkel még sokáig élvezhetem a hatást. A másik spray egy Indola hajfény spray, amit szintén elég sokat használok. Nagyon szeretem, amikor szép fényes és egészséges a hajam VAGY legalább annak látszik :) Ráadásul jó nagy adag, jelenleg úgy érzem, hogy sose fog elfogyni.


Ezek az én aktuális kedvenceim, remélem tudtam segíteni a termékekkel :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése