2016. január 2., szombat

2016 || Az idei évben...

Sziasztok!

Első sorban szeretnék mindenkinek sikerekben gazdag, boldog új évet kívánni!
Itt az új év, ami nekem a halálom, mert nála az élet március végén kezdődik :) Természetesen mit mindenki más, én is szoktam fogadalmakat tenni, amiknek az 50%-a szokott teljesülni. Az idei évre nem szeretnék semmi irreális célt kitűzni, csak az szeretném, hogy az életminőségem még többet javuljon (muhhahhha, de felnőtt duma). Akkor essünk is neki :D

Utazni, felfedetni

A tavalyi évemben is sok volt a jövés-menés, idén mégis szeretnék még többet menni. Szeretnék legalább kétszer Németországba utazni anyukámhoz, remélhetőleg Amerikába (bár rettegek a terror miatt -.-'), nyáron San Marino környékét néztem ki, emellé lesznek még titkos utazások, sok belföld és pár wellness hétvége. Egyszerűen imádok új helyeket felfedezni, megismerni más kultúrákat. Remélem, hogy a közeljövőben keletebbre is eljutunk (Kambodzsa a fő cél).




Ésszerűség

Nem pont az erősségem, főleg, ha a pénzről van szó :D Szeretnénk kertes házat építtetni, ennek érdekében szeretnék lépéseket tenni. Erre az évre szeretném, ha a ház meg lenne tervezve és engedélyezve, de egy alapnak is rettentően örülnék. Felnőtt módjára utána akarok nézni a támogatási lehetőségeknek és összeállítani egy költségtervet. Egyébként tök izgi! Persze sose fogunk úgy spórolni,ahogy mások tudnak, de legalább igyekszünk :)


Tetoválás

Anyám, ne kapj szívrohamot! Lement az esküvő, szóval végre nincs több kifogás arra, hogy egy finom kis nőies tetoválást csináltassak. Több motívum és idézet van, amik közül döntenem kell, mert már évek óta tervezgetem és mindig találtam ki olyat, ami nagyon illik hozzám és ellehet rejteni (tengeres vektor, égalité és explorer felirat...sajnos a kedvenc idézetem a fél hátamat igénybe venné).


Életmód

Sok területet lefed. Azt akarom, hogy a napok úgy teljesen, ahogy az elmúlt évben...mindig csináltunk valamit, rengeteget voltunk együtt, állandóan csináltunk valamit. Persze megesik, hogy egyszercsak kifingik az ember, de bele tudnék halni abba, ha a hétköznapjaim úgy telnének, hogy hazaérek fél ötkor, kiviszem a kutyát és döglök. Nem,nem, én soha!
Másrészt az egészségemre is még ennél is jobban kell figyelni = megtalálni végre a tökéletes endokrinolókust, mert romokban vannak a horomnjaim. És persze szedni az erőmet, hogy változatosabban étkezzem az allergiáimmal. Hála az égnek úgy néz ki,, hogy az IR nem talált meg, aminek csak azért örülök különösen, mert ennyit nem bírok enni, viszont a gyümölcsöket imádom.
Szeretnék egy új sportágat találni, a fallabda nagyon tetszett nekünk, kéne folytatni, de mellé úszni is szeretnék eljárni. A rúdtánc mindig foglalkoztat, viszont egyszerűen gátlásaim vannak, ha le tudom őket küzdeni, biztos kipróbálom.


Working girl

Nagyon szeretem a munkahelyem és a munkatársaim, ezért természetesen  az egy fogadalmam lehet ezzel kapcsolatban, hogy továbbra is a maximumra fogok törekedni.


Megemlékezés beszúrom a tavalyi évemet, tavaszt, nyár, őszt, télt. Abszolút a mi évünk volt!





xoxo

14 megjegyzés:

  1. Szép kis tervek, kívánom, hogy mind megvalósuljon! :) Az utazás része miatt irigykedem, Kambodzsa nekem is bakancslistás, de idén biztosan kimarad mindenféle külföldi úticél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem :) Lehet, hogy idén még nálunk is, attól függ, mik történnek addig a nagyvilágban, de nagy betűkkel szerepel a listán :D

      Törlés
  2. Örülök, hogy jó 2015-öd volt! Utazni én is szeretnék, de nem tudom, összejön-e. Szóval utazz helyettem is :-) A házikót is támogatom! A tetoválások nem érdekelnek, nem az én világom :-) Boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívem szerint mindenki helyett utaznék :) A ház dolog hoz minket lázba most a legjobban, de nagy projekt, az új törvények meg összekavarnak mindent, ráadásul jó építésszel sincs teli a környék....de majd lesz valahogy :)

      Törlés
  3. Kívánom, hogy minden tervedet sikerüljön megvalósítani!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó dolgokat írtál össze, drukkolok, hogy mind beteljesüljön :) Az a levendulás kis tetkó pedig irtó szép *.* Mondjuk én nem szeretnék magamra tetoválást, de másokon szívesen nézegetem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Már akkor is elégedett leszek, ha a fele meglesz :) Én már tíz éve akarok, csak mindig volt valami alkalom, amin nem akartam, hogy bármi oda nem illő látszódjon.

      Törlés
  5. Utánad-előtted is nagyon izgalmas dolgok állnak!
    Engem is roppantul bizerál ez a rúdtánc dolog, de még nem vagyok elég bevállalós hozzá, pedig ez lenne csak az igazi komfortzónán kívül lépés... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyudotam, hogy nem csak én érzem így :) Mindig arra gondolok, hogy tuti én lennék az egyetlen, akinek mindene mindenhol kilóg a kis ruhából, aki leesik, fent ragad, a saját súlyát se bírja el stb....de jó lenne, ha idén mindketten elmennénk legalább egy rúdtánc órára!

      Törlés
  6. Great post, I really like all of your photos!

    http://www.theaisleofstyle.com/

    VálaszTörlés