2015. március 1., vasárnap

Lancome Hypnose Drama szempillaspirál

Sziasztok Napsugarak!

Ma egy olyan tesztet hoztam, amire többen kíváncsiak voltatok...ez nem más, mint a Lancome Hypnose Drama szempillaspirálja. Karácsonyra kaptam anyukámtól, mert egy tőle kapott Mülleres adventi kalendáriumban (amiben volt sok high-end termékminta) volt egy kupon hozzá. Bevallom őszintén, mióta betöltöttem a 25. életévemet, elkezdtem szép lassan elfordulni az olcsóbb kozmetikumoktól és a minőségibb termékeket választom inkább. Egyre jobban kell figyelnem a testemre, a bőrömre és ezért inkább legyen egy termékcsoportból egy drágább példányom, mint több olcsó. 



Ez egy remek szempillaspirál, egy kis szépséghibával. Szép formatervezett a csomagolása, kézre áll, jól záródik. A kefe mérete pont ideális, szép ívben hajlik, könnyű használni, hasonlót még nem is láttam. Tudom, hogy apróság, nekem mégis nagyon tetszik, hogy isteni virágillata van, amit felvitel után már nem lehet érezni, de használat közben olyan jól esik :)


Nap közben néha elmászik, ami nálam nem meglepő már elég sokat dörzsölgetem meg piszkálom a szemem, ez leszámítva nincs problémám a tartósságával. Minden nap használom, viszont csak egy rétegben, mert így is tökéletes, két rétegben nekem már nagyon mű számomra, ráadásul a pillákat is nagyon elnehezíti.

Egy rétegben is tökéletes:


És most jöjjön a sötét oldal....


Nem tudom, hogy mennyire látszik, de rengeteg festéket vesz fel a keféje. Szépen le szoktam húzogatni és felvitelkor is figyelek, mert én a póklábat nem nagyon szeretem. Legtöbbször a szemöldökfésűmmel oldom meg a problémát.

Mindent összevetve egy nagyon jó termék, nagyon szeretem, a pilláim egyszerűen mesések tőle; nekem jobban bejön, mint eddig bármelyik egyszerű, drogériás spirál. Ajánlom mindenkinek, aki szereti a minőségi termékeket és akinek nem gond, ha kicsit jobban oda kell figyelni a felvitelkor. Az én kontaktlencsés szememet egyáltalán nem irritálja, a lemosása egyszerű. Az ára hát igen, az nem annyira kedvező, de szerintem megéri befektetni rá :)

xoxo

3 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép az eredmény. Én még egy blogon vagy reklámban sem láttam ennyire szép pillákat. :)
    Pontosan mennyit takar a nem kedvező ár és Anyukád hol vette? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyukám német Müllerben vette, itthon elvileg már hétezertől már kapható :)

      Törlés
  2. Looks great

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    VálaszTörlés