2015. február 15., vasárnap

Versatile Blogger Award

Sziasztok!

Kereken 10 napja írt Réka, hogy tovább adja nekem ezt a díjat, innen is köszönöm neki :) Nagyon örültem neki, főleg mert imádom a blogját, annyi már csak a problémám, hogy ez már a többedik ilyen díjam az elmúlt évek alat és egyre nehezebben tudok random dolgokat összeszedni magamról,  de azért most is megpróbálom :)




1. 25 éves vagyok, de most érzem azt, hogy jó lenne pályát választani magamnak :D Nyilván már nem fogok, de ennyi időnek és munkakörnek el kellett telnie, hogy tudjam, hogy mik azok a területek, amikben jól érezném magam és legjobban tudnám kamatoztatni a képességeimet.

2. Nem akarok álszent lenni, szeretnék piszkosul gazdag lenni, de úgy, hogy azt szakmai hozzáértésemmel és tudásommal érjem el. Álmodozni szabad...

3. Állandóan változik az ízlésem, bár összességében a stílusom nem. Fura, ugye?

4. Még tinikorunkban beszéltük a barátnőimmel, hogy nekem annyira más volt a hozzáállásom a fiúkhoz, annyira nem mozgattak meg és finnyás is voltam, hogy tuti, hogy majd az első szerelmemhez megyek hozzá és valóban :)

5. Szerintem az emberi kapcsolatokban a legeslegfontosabb összetartókapocs a közös élmény és emlék, épp ezért szeretek túrázni, beszélgetős estet tartani, étterembe járni stb. a szeretteimmel és igazából az esküvő is azért fontos nekem, mert ott mindenkivel együtt ünneplünk, akiket szeretünk.

6. Imádom a gyümölcsöket, ilyenkor már minden bajom van, hogy mikor lesz végre finom eper és dinnyék. Dinnyék. dinnyék. d-i-n-n-y-é-k.

7. Az étel szent és sérthetetlen. Igazi, gazdag ízek, minőségi hozzávalók az én barátaim. Ha rossz a kaja, ha valamelyik hozzávaló nem felel meg nekem, akkor teljesen kiborulok :D Állandóan vadászom a teljes kiőrlésű és magvas gluténmentes pékárukat, na ott már sok hisztiroham volt...:D

Remélem senki nem sértődik meg, ha nem adom tovább a díjat, de akármelyik kedvelt blogomra látogatok, mindenkihez eljutott már az elmúlt időkben.

xoxo

13 megjegyzés:

  1. Köszönöm az említést! Nagyon tetszik az új dizájn, igazi tavaszias és nőies ezzel a bordóval! :)
    A 4-5-6. pontok rám is igazak: "válogatós" vagyok férfitéren, szeretek személyesen találkozni rég nem látott emberekkel és imádom a jéghideg dinnyét nyáron! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak természetes ;) Köszi, nyáron tengerkék lesz :D

      Törlés
  2. A 2-es ponttal így vagyok én is. Annyira utálom ha valaki előadja magát, hogy nem akar gazdag lenni, de ha olyan helyzetbe kerül, akkor egy tapodtat se mozdulni egy drágább parfüm mellől. Ilyenkor elgondolkodom, hogy csak a közönség miatt szerénykedik valaki, vagy tényleg ennyire nem tudja felmérni a dolgokat a világban. Ráadásul a számlákat valamiből ki kell fizetni, a kutya sem él meg simogatásból, ahogyan a gyereke sem fog senkinek sem szolidaritásból megállni a növekedésben az első éveiben, hogy anyuéknak ne kelljen folyamat mindenből újat vennie. Ehhez pedig kell a lovetta, még akkor is ha van kinőtt ruha a családban amit lehet örökölni..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. -ni
      Ma nagyon nem megy az írás. Jézus, lehet posztolnom sem kéne ma a blogra..:D

      Törlés
    2. Szomorú tény, hogy tényleg mindenhez pénz kell, ennek ellenére olyan jót nevettem a példáimon :) Örülök, hogy szimpatikusabb, ha ezt valaki nem tagadja, az álszerénységet egyébként se szeretem :)

      Törlés
  3. DINNNNYEEEEEE :D Húúú, de ennék most! :D Az ötös ponttal teljesen egyetértek, a közös emlékeket semmi nem tudja felülmúlni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a dinnye téma egyre jobban kísért, már a kocsink illatosítója is egy ugrándozó dinnye :D

      Törlés
  4. Congratulations on the award :) Well deserved!

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Az, hogy szakma szempontjából mi állna nekem jól, az nekem is csak nemrég mutatkozott meg.
    A többi pont is közel hasonló hozzám, annyi különbséggel, hogy én nem hiszem, hogy az első szerelmemhez megyek majd hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég bosszantó, hogy minél idősebb az ember, annál jobban tudja, mi kell neki :)

      Törlés
  6. Nice

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    VálaszTörlés