2015. január 28., szerda

Névnapi szerzemények

Sziasztok!

Az év eleji nagy akciók engem annyira nem érintettek meg, ellenben a második nevem napja igen. A héten anyukám itthon volt, hozott nekem egy-két dolgot és közösen plázáztunk is egyet. Annyira szeretnék már tavaszi ruhákat nézegetni, de egyelőre felesleges a dolog sajnos...nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon el tudok kedvetlenedni ettől a túlzottan változatos időjárástól. Remélem február végétől már szép lassan egyre szebb idő lesz :)

Sajnos rájöttem, hogy anyukámtól nem messze van Primark, aminek én nagyon örülök, ő a kívánságaimnak már kevésbé :) Sokat nézelődtem, persze sok szuper termék volt, de egy típus van, amiért rajongtam, ez pedig a Harry Potteres kollekció. Magát a könyvsorozatot imádom, igazi HP generációs tag vagyok és ezt büszkén vállalom. Amikor megláttam ezt a varázsigés pizsinadrágot és a Hugrabugos pólót, teljesen elérzékenyültem. Nagyon tetszenek, az anyaguk nagyon jó, az áruk pedig röhej. Megjött a kedvem már sokadjára is az újraolvasásra...




Mindenképpen szerettem volna egy kardigánt, ezért benéztünk majdnem minden boltba, végül a New Yorkerben akadtam rá. Elég finnyás vagyok a kardigánok terén, nem annyira szeretem a gombosakat, de a megkötősök közül se tetszik mind; így végül egy sima, mindenmentes darabot választottam, ami elől hosszabb, így át tudom lapolni magam előtt. Egyébként nem a szívem csücske ez a bolt, szerintem a tiniknek tökéletes, én már nehezen találok magamnak olyan ruhát, amit a munkahelyemre is felvehetnék. Mindenesetre kellemes meglepetés, hogy még egy csinosabb felsőt is találtam, a Batmanos pólót meg mégse lehet otthagyni...
(bocsánat a rémes minőségért, hétköznap elkerüljük egymás a fényekkel)




A H&M-ben csak céltalanul kóboroltam, nem volt szükségem konkrétan semmire, de megláttam ezt az aranyos, keleti stílusú sálat, ami 700ft volt. Csősál, de elég nagy ahhoz, hogy variálgathassam.


Ezen kívül még anyukámtól kaptam egy levendulás Weleda tusfürdőt, mert míg én imádom ezt a növényt, ő szívből gyűlöli :D Ez az első termékem tőlük, amit nem is értek, mert a márka holisztikus nézete nagyon közel áll hozzám. Maga a tusfürdő nagyon krémes, remekül hidratál és isteni az illata. Kaptam Primarkból egy "drágakő" alakú kulcstartót, ami vaníliaillatú szájfényt rejt. Végül vettem magamnak egy parfümöt, mégpedig Tom Tailor College sport-ját. Imádom a La vie est belle illatát, de istenért nem akartja nekem megvenni senki ajándékba, így ezt a dupe-t szereztem be magamnak. Az illata szinte ugyan ez, ráadásul ennek sincs sok gondja a tartóssággal, az üvege és a csomagolása pedig tündéri (vagy igazándiból preppy, de nem akarok sznoboskodni:)). Szerencsére még le tudtam rá csapni a DM-es 50%-os akció keretein belül, szóval így majdnem a tizede az eredeti árának :)


Én most ennyi dolgot kaptam, nagyon örülök nekik, ezennel én le is zártam a hideget és fejben már a tavaszi kívánságlistámat írom :)

5 megjegyzés:

  1. *-* Harry Potter a Primarkban? :c Ajj nagyon jól néz ki, bár a közelben is lenne üzletük.:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ráadásul annyiféle van nálunk! Én is örülnék, ha lenne valahol Primark :)

      Törlés
  2. Great items

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    VálaszTörlés