2014. szeptember 2., kedd

Itt van az ŐSZ, itt van újra - inspirációk

Sziasztok!

Köztudottan az ősz a kedvenc évszakom, ami a mai nappal el is kezdődött. Én egyáltalán nem bánom, hogy ma esős idő volt, vacsoravendégeket vártunk és csodásan telt a tegnapi nap. Ez a hónapom nagy sűrű lesz...kezdődik a suli, leánybúcsúja és esküvője lesz az egyik barátnőmnek, itt lesz kétszer is anyuci, Amerikából is jön végre a nagybátyám ééés végre az unokaöcsém is Angliából, szóval még ezen a héten van egy kis szusszanás. Gondoltam hangulatba hozok mindenkit, érezzétek ti is azt a rajongást, amit én!


Imádok a természetet és imádok túrázni, sosem tántorított el a borongósabb idő. Mellettünk van Majk, ami gyönyörű, aztán a tatai tó, ahova a párommal imádunk kijárni ősszel. Persze utána nagyon jól esik egy forró habfürdő :)


Szeretem az ősz adta terméseket, a mogyorót, az almát, a későnyári barackot, a körtét és mindenek előtt a ropogós, édes szőlőt. Próbálom őket minél jobban kihasználni, mindjárt megyek is szőlőért és ki szeretnék próbálni egy körtetorta receptet is. Természetesen még nagy kedvenc a sütőtök, csak arra sajnos még picit várni kell.


Bármennyire furcsán hangzik, nagyon szeretek ősszel öltözködni. Nem is túl meleg, nem is túl hideg; már sálazunk, csizmázunk, de melegebb napon belefér a sima tornacipő vagy a balerina. A kötött dolgokat is napról napra jobban szeretem, ruhákat pedig egyenesen imádok ilyenkor (is) hordani). Egyetlen problémám, hogy nagyon nehezen vetkőzöm le a fekete iránti imádatomat, de idén próbálok narancs és burgundi színekre is felfigyelni, emellett több színes kiegészítőt venni.


Nem utolsó sorban a hangulatért is odaáig vagyok. Szeretem, hogy korán sötétedik, mert imádok gyertyázni, szeretek a lehullok levelekben gázolni, sokat olvasni, sorozatot nézni, moziba és végre zártkörűbb koncertekre járni, sütit sütni, teázni, már most várni a karácsonyt, sőt, még a pénzügy is hiányzott. Igen, igazi őszi gyerek vagyok :)

xoxo

10 megjegyzés:

  1. Pont múltkor mondtam Neonak, hogy ősszel csak benn teázni jó meg ilyenek, de igazad van mert jó egy kicsit túrázni is, meg sétálni...meg a Halloween*_* Egyedül dolgozni járni nem szeretek ősszel:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiemelném, hogy HALLOWEEN és a névnapod :) Én a náthát nem szeretem, most is meg akarok halni :(

      Törlés
    2. Jobbulást, én most kezdek kilábalni, két hétig szenvedtem...

      Törlés
  2. Ja, meg köszönöm a reklámot:P Édes vagy:) Nálam is kinn vagy ám:))

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos képek :) Alig várom, hogy nyakig legyünk az őszben, egyik kedvenc évszakom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes, helyes :) Még az esőket is elnézem az ősznek :)

      Törlés
  4. Hi dear,

    I like your fall inspired post and pictures :)
    I don’t know if you noticed, but I have a completely new website, check it out here: www.beneaththecoat.com
    and let me know what you think!
    Also, I am moving from Blogger so you can’t follow me through GFC anymore, but if you go to my new page you will see that you can follow the blog through:
    Bloglovin
    Facebook
    Instagram

    Looking forward seeing you on my blog again!
    K

    VálaszTörlés