2014. szeptember 28., vasárnap

Az első Sally Hansen körömlakkom

Sziasztok csajok :)

A héten megvettem életem első jobb minőségű körömlakkját, egy Sally Hansent. Nagyon régóta vágytam egy ilyen lakkra, csak az ára miatt húztam a számat...de volt egy -50%-os kuponom, így már csak a szín kiválasztása volt a feladatom. Mit ne mondjak, imádom, ezután nem fogok sokat tökölni új lakkvásárlásnál.

A 419-es árnyalatot választottam, ami a Hidden treasure nevet viseli és egy gyönyörű gyöngyházas szín. Régen szinte csak gyöngyházas árnyalatokat használtam, az volt még a divat, azóta elkerültem őket, de ennek a terméknek annyira szép a színe, hogy muszáj volt megvenni. Fényben csak úgy ragyog, nem tudom konkrétan meghatározni, de fényben  lilásan-ezüstös :D


Az ecsete elég széles, az én ízlésemnek túl sok lakkot vesz fel, de annyi baj legyen. A lakkozással nagyon hamar megvagyok, a száradás is gyors. Amivel kilóra megvett, az a tartóssága, ugyanis rajtam már a második nap már úgy néz ki a lakk, mintha már egy hete fent lenne. Itt szerencsére más a helyzet, harmadik nap van a körmömön mindenféle házimunka és pörgés mellet, de makulátlan :) Nagyon boldog vagy, mert már a géllakkozáson és a műkörmön gondolkoztam, annyira nem maradt meg rajtam semmi, de ezek a gondolatok most messze járnak.


A következő képeket egy, két és végül három rétegben látható, igyekeztem minél hitelesebb fotókat készíteni. Egyébként két rétegben is szuper, de mivel először próbáltam, került rá még egy réteg. Ez bizony szerelem :)







Remélem a Ti tetszéseteket is elnyerte!

xoxo

6 megjegyzés:

  1. Nagyon régen a Maybelline Express Finish lakkjai közt is volt ilyen színű, de már nem emlékszem a nevére, csak hogy nagyon tetszett. Egyszer én is beszerzek egy ilyet, mert nagyon tetszik a színe, köszönöm a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bátran! Egy hétig volt a körmön volt hibátlanul :)

      Törlés
  2. Régen tényleg nagyon menő volt a gyöngyházas, ma már azt veszem észre, hogy pont ellenkezője, kevesen vesznek ilyen lakkot, pedig nem csak önmagában, de fedőnek is szép lehet. Nekem egyébként tetszik ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem/remélem szép lassan vissza fog jönni :D Én is imádom :)

      Törlés