2014. augusztus 23., szombat

Kihasznált akciók

Sziasztok!

A nyár folyamán mindenhol akciók vannak, idén is sikerül annyit mantráznom, hogy lenyugtassam magam és nem vásároltam meg mindent, ami tetszett. Nem vettem olyan sok dolgot, de mindegyikre szükségem volt :)



Nagyon tetszenek ezek a "csúnypapucsok", de nem tudtam elképzeli, hogy egy drága darabot érdemes lenne megvenni, mert féltem, hogy nem használnám ki. Amikor pár hete betévedtem a CCC-be, örömmel láttam, hogy a cipők nagy része akciós. Hosszas mászkálás és próbálgatás után úgy döntöttem, hogy veszek egy ilyen papucsot, lesz, ami lesz. Hát meg kell, hogy mondjam, imádom! Nagyon kényelmes, nem az a lapos talpgyilkos, mint a nyári cipők nagy része. Felvéve jól néz ki,  a ruháim nagy részéhez illik, rengeteget hordom.


A H&M-ben is ritka visszafogott voltam, csak egy olcsó rövidnacit vettem, azt viszont nagyon jó áron. Azért néz ki furcsán a képen, mert nagyon-nagyon élénk királykék színű. A nagy melegekben ilyen rövid nadrágokat hordok a rohangáláshoz, minden másban meg akarok halni. Bár ahogy elnézem, idén már nem fog előkerülni :D 




Mellé még vettem egy aranyos gyűrűszettet, ami igazán kis vidám és kényelmes, de én elfeleztem, mert az én rövid ujjaimon hülyén néz ki, ha az összeset egyszerre felveszem :D Ahogy sétálgattam a körömlakkok mellett, megakadt a szemem ezen az aranyos zöld cukorkaszínű példányon. A színe isteni, de az én körmeimen sajnos katasztrófa a tartóssága, ami miatt roppant szomorú vagyok. Egy nap után le kell mosni :(


Az új kedvenc pulóverem az F&F-től van, annyi meleg ruhájuk volt leakciózva röhej árra, hogy kihagyhatatlan. Az enyém 1.000.- ft volt !!! :D Nagyon kényelmes, puha és a színe fel fogja dobni az őszi napokat. Utólag bánom, hogy nem vásároltam fel az egész készletet :)



Két bizsu is landolt nálam, az árak alapján gondolom egyértelmű az oka :) A csatot még nem volt alkalmam hordani, majd egy elegánsabb eseményen, a nyaklánc viszont már most nagyon kedvencem, mert minden szettet feldob.

Ennyi lett volna az én akciós vásárlásom, most már az őszre fogok koncentrálni :)

xoxo



14 megjegyzés:

  1. Az F&F pulcsi és nyaklánc a kedvencem, és ez tényleg nagyon jó ár! Vajon tart még az akció...? Körbe kellene néznem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában addig viszik le az árakat, amíg el nem fogynak, szóval van még esély :)

      Törlés
  2. A nyaklánc és a gyűrű nálam telitalálat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyaklánc nálam egyre nagyobb kedvenc lesz :)

      Törlés
  3. az a pulcsi dejó!!!
    de az összes többi is amúgy!
    egy jó rövidnaci nekem is jó lett volna a nyárra, mert csak régiek vannak. :P

    :)
    agnes / iiiinspired / pieces-of-mine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. H&M-ben most annyi rövidnaci volt, nehéz volt csak egyet elhozni :)
      Bár hozzácsaphatnék egyet a nyakláncaidból, annyira gyönyörűek!

      Törlés
  4. de jó dolgokat sikerült zsákmányolnod :)

    VálaszTörlés
  5. Jó a pulcsi és a sort! Nekem már annyi pulcsim van, el vagyok látva őszre :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) irigyellek, nekem alig van, lesz még miattuk pár köröm :(

      Törlés
  6. Nagyon irigy vagyok az F&F pulcsira, szuper jó vétel volt!!

    VálaszTörlés