2014. augusztus 5., kedd

Avon Big and Daring szempillaspirál teszt

Sziasztok!

Az Avon új szempillaspirállal rukkol elő a szeptemberi kampányában, amit szerencsére én hamarabb be tudtam szerezni. Nagyon kíváncsi voltam, mert alapvetően az Avonos spirálokkal nem vagyok kibékülve, de ez most a képek alapján ígéretesnek tűnt. 



Leírása szerint akár hatszor dúsabbak lesznek a pilláink, a hajlított keféinek köszönhetően minden pillát elér és külön is választ. Sima érzetet ad, nem csomósodik, nem pereg le és nem maszatolódik. És akkor most idézek:

"Innovatív gélkrém formula kollagénnel a simább és könnyen építhető formula kollagénnel, keratinnal és proteinekkel segít dús hatást nyújtani a szempilláknak, miközben rugalmas és puha érzetet biztosít számukra."

Küllemre nekem tetszik, annak ellenére, hogy nem jellemző rá az Avon desing (sőt inkább már terméké), mindenesetre guszta. A keféje nagyon tetszik, könnyű vele dolgozni, de picit meglepődtem, mert a nyele rövidebb, mint amire számítottam.


Ennek ellenére a használata könnyű, talán egy kicsit folyékonyabb a festék, mégse maszatol. Nekem tetszik, hogy a festék hamar megszárad, ezért nem kell toporogni, hogy egy plusz réteget felkenjen az ember. A használat során nem kezd el lepotyogni, a tartósságára nincs panaszom. Az én pilláimat valóban dúsította és hosszabbította, nagyon meg vagyok vele elégedve, szerintem le is ragadok nála, amíg nem találok jobbat. A hatását megkísérlem képekben prezentálni, bár nekem élőben ütősebbnek tűnik :)





Ezek alapján csak ajánlani tudom! Barna és fekete színben elérhető, az enyém fekete példány. A szeptemberi katalógusból 1.299.- ft áron tudjátok megrendelni.

xoxo



1 megjegyzés: