2014. március 23., vasárnap

Egy kis tavaszi vásárlás

Sziasztok!

Tudom, hogy nagyon régen írtam, de ennek okán bejelenthetem, hogy végre kész a lakásunk és be is költöztünk :) Majd mutatok képeket, amikor már teljesen belaktuk! Miközben mi dolgoztunk rajta, szép lassan kitavaszodott, így egy-két új darabot "be kellett újítanom". A képek minőségéért elnézést kérek...fogalmam sincs, hogy merre lehet a fényképezőnk, pedig Egyetlen elhozta, de még a háttér se az igazi :D

Először pár elegánsabb tavaszi ruhát szerettem volna venni, ezért a Háda felé vettem az irányt, ahol nagyon jó áron vannak csinos felsők mindenféle gyönyörű színben.


Szerencsére közben belebotlottam ebbe a táskába, ami nálam az annyira ronda, hogy már szép kategória :D Rengeteg dolog fér bele, mostanában csak ezt használom.



Szeretem melegebb időben a lenge felsőket, ez is egy ilyen "zsákszerű" darab, világosabb farmerből. A két kis zseb kis aranyossá teszi, a háromnegyedes ujjért pedig egyébként is oda vagyok. 



Egyszerű, de nagyszerű pólókból se volt hiány, ráadásul az áruk is ezer forint körül van, ezért nagy dilemma volt, hogy melyiket hozzam haza (mert túl sokat sajnos nem lehet :D). Ez a halvány póló csipkeberakással csinos, mégis nagyon kényelmes viselet.


A kedvencem! Kobaltkék felső kövekkel kirakva...egy álom! Sajnos képtelenség visszaadni a színét, de ez már nagyjából reális :) Nagyon elegáns és a színének köszönhetően minden öltözéket feldob.



És egy kis ruha nyárra. Vesztemre felpróbáltam, ezért képtelen voltam ott hagyni. Könnyed, görög stílusú és szinte önálló életet él a felső fátyolos rétegnek köszönhetően. Nagy a szerelem, alig várom, hogy hordhassam; ráadásul lebarnult bőrrel még jobban fog mutatni.

A következő megállóm a Tesco volt, mert a honlap alapján sok-sok edzőruha van...valahol máshol, mert a tatabányaiban biztos nem, ezért más került a kosárba :( Máshol kell keresnem olcsóbb, de jó minőségű edzőnadrágot, ha van tippetek, várom őket!


Régóta keresem az igazi fekete magassarkút, ami csinos, de kényelmes annyira, hogy egy-egy munkanapot kibírjak benne. Végre rátaláltam az új cipők között, hegyesorrú, lakk és pont kényelmes a sarok magassága. Csak azt bánom, hogy púderszínben nem találtam.


Szerencsére egy sportmelltartót azért találtam, hátul keresztpántos, ezért jobban tart, a mellrésznél pedig párnázott. Meglepően kényelmes, jól tart és nekem a színe is tetszik.


Nem tudtam elmenni a tavalyi leakciózott bikinik mellett. Röhejes áron van óriási választék. Én az egyszínű felsőrészt és feltűnőbb alsót szeretem, ezért erre az aranyos alsóra esett a választásom.


Végül a CCC cipőboltba mentem, mert a honlapjukon kinéztem pár egyszerű tavaszi cipőt. Szeretek hasonlókban rohangászni jó időben, ezért nem volt kérdés, hogy beszerzek egyet. Több színben, mintában és fazonban kaphatóak, az áruk is kedvező (az enyém 3.290.- volt, ha jól emlékszem). Biztos, hogy be fogok még párat szerezni.


Persze nincs még minden kipipálva a képzeletbeli listámon, farmer- vagy műbőrdzsekit mindenhol vadászok, de még nem találtam meg az igazit...na majd következő hónapban :)

xoxo



1 megjegyzés: