2013. július 25., csütörtök

Még egy kis vásárlás nyaralás előtt

Sziasztok drágák!

Jövő szombaton indulunk Horvátországba, ezért még gyorsan át kell nézegetnem, hogy mi hiányzik. Utolsó köröket futva még beszereztem több dolgot :)




Eltökélt szándékom volt, hogy beszerezzek egy szalmakalapot idénre. Én mindig azt hittem, hogy nagy fejem van, de miután egy csomó boltot végigjártam, rájöttem, hogy a standard női méret rám dögnagy. Szerencsére a Takkoban két méret volt és a kisebbik tökéletes. Nagy a szerelem, a legpraktikusabb a tűző napon való mászkáláshoz.


Nyári lábbeliből sosem elég, úgy éreztem, kéne még egy csinosabb papucs. Célba is vettem a Hádát és rábukkantam erre a szépségre. Nagyon kényelmes és tökéletesen illeszkedik, még a sok pánt se zavar.


A kínaiban szereztem egy nagyon lenge hosszúnadrágot, enélkül nem élem túl a nyarat. Tökéletes lesz partonsétához :) Annyira kényelmes és talán jobban esik a melegben, mint a rövidnadrág.


Egy hónapja leradíroztam a hajamat bioradírral, szerencsére semmi kárt nem tett a hajamban és szépen leszedte a sötétbarnát. Gondoltam, picit visszatérek az eredeti hajszínemhez, ezért ráfestettem később ezt a világos valódi barnát. Leszögezném, hogy messzemenőleg ez a legjobb hajfesték, amit próbáltam. A színe ugyan olyan, mint a dobozon (picit kiszívta a nap, de így még természetesebb) és meg se érezte a hajam a festést. Imádom! A naptej meg kötelező, a Sundance-szel mindig meg voltam elégedve, őszintén szólva sajnálok 5.000 ftot egy olyan naptejre, ami egy hét alatt elfogy :) Ez is tökéletesen véd és finom kókuszillatú.


Végül egy nagy adag könyv, mert enélkül nem bírom ki :)


4 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki a szalmakalapod! Előre is kellemes nyaralást kívánok, imádom Horvátországot! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a papucs tetszik, és most ezeket a könyveket is elfogadnám olvasásra.
    Kellemes nyaralást!!! :)

    VálaszTörlés
  3. i love your new summer additions! especially your new hat so cute!!

    VálaszTörlés
  4. Hát, igen, nyaralás előtt egyszerűen muszáj vásárolni :-) Ez olyan vicces volt, hogy azt hitted, nagy a fejed, én meg pont fordítva vagyok, mindig azzal cukkoltam a barátomat, hogy nagy a feje, aztán a sapkapróbáknál kiderült, hogy rá minden nagy, rám meg inkább kicsik :P

    VálaszTörlés