2013. április 29., hétfő

Gyümis körömdísz az e-bayről

Sziasztok!

Ismét nagyon pörög körülöttem minden, múlt héten nem volt megállás. Boltról boltra jártunk, a konténer a lakáshoz, aztán kipakolunk, kicseréljük a vízvezetékeket, villanyt megcsináljuk stb....a lakásfelújítás fárasztó, de izgi :)

Hamarosan anyák napja és az én drága anyucim nem lesz itthon, többek közt ezért is neveztem most be egy nyereményjátékra...ha van kedvetek, szavazzatok ránk ITT. Akár minden nap :) Előre is köszönjük!

Sosem voltam nagy körmözős, de amióta a záróvizsgáimra kéne tanulnom, megtáltosodtam :D
Az előző e-bayes rendelésemnél úgy voltam vele, hogy megér egy próbát az a sok egy dolláros körömdísz. Nagyon nehezen döntöttem, de végül a nyárra való tekintettel egy gyümölcsösre esett a választásom.

Először aggódtam, hogy fent fog-e maradni egyáltalán, mert nem akartam ezért külön ragasztót venni hozzá. Végül a frissen felkent körömlakkba nyomtam bele és Essence BTNG fedőlakkot raktam rá, így tartós volt (kivéve az egyik, ami a hajam birizgálása közben fennakadt és lerepült). 



Össze is dobtam vele egy laza nyári manikűrt. Alaplakknak egy egyszerű, átlátszó Lora lakkot használtam, a két színt a kedvenc Avon lakkjaim adták, a Perfectly flesh (rózsaszínes) és a Coral beat (élénk korall), fedőt pedig már említettem :) Gyümik felrakása a legkönnyebb az Essences pontozóval volt.



Úgy gondoltam, túlzás minden körmömre egyet-egyet rakni, inkább összezsúfoltam őket a gyűrűsujjamra. Szerintem nagyon nyári, tetszik, de hamar meguntam és váltottam :D


Sosem hittem volna, hogy a körmözés le fog kötni, de most sok terv van a fejemben...nem hiába, a kötelező teendők kreatívvá tesznek :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon vidámak ezek a köröm díszek. :) A manikűr készítés engem is leköt, és egy-egy jól sikerült alkotás napokig fel tudja dobni a kedvem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek ezek a gyümis díszek! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cukik! Az első képen sikerült szerintem a legszebbre, ott annyira jó lett az elrendezés a gyűrűsujjadon. *.*

    VálaszTörlés
  4. EPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPS omg so cute! love this so perfect for spring/summer. i love the little fruits w/ the tangerine nail polish sooo cute!

    VálaszTörlés