2012. május 3., csütörtök

Hozzám is elért a díj:)

Már az nagy öröm volt, hogy hajnalban befejeztem a szakdolgozatomat, de ezt még megkoronázta, hogy édesdrága L jóvoltából megkaptam a Liebster Blog díjat:) Nagyon szépen köszönöm, annyira jól esett:)

A szabályok, díjjal járó kötelezettségek a következők:
- Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van, és add át a díjat.
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
- Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
 - Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.
 Igazából rengeteg blogot olvasok, megpróbáltam kiválogatni 5-öt, ami megfelel a kritériumnak és még nem kapta meg ezt a díjat:

Sweet Little Lie

makeupbygg

Boglarkastyle

bits&pieces

hablaty

  Íme az 5 dolog, ami talán még nem tudtok rólam:
 1) Talán furcsán hangzik, de minden vágyam egy mellkisebbítés (95D olyan sok:/)

 2) Képes vagyok több, mint egy órát áztatni magam a habfürdőben egy jó regénnyel

 3) Azért lett kutyám, hogy valaki TÉNYLEG feltétel nélkül szeressen és meghálálja a törtődést

 4) Látszólag nem vagyok izgulós, de ha valami valamitől félek, tartok, egyszerűen nem bírok aludni...repülés előtt, vizsgák előtt nincs pihenés...:D

 5) Minden vágyam egy igazi amcsi kajáldát nyitni

3 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szépen köszönöm! :)))

    VálaszTörlés
  2. Én is ezért imádom a kutyámat, ő mindig itt van nekem :) és szereeeet <3

    VálaszTörlés
  3. de aranyos vagy, nagyon nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés