2012. április 4., szerda

Márciusi kedvenceim

A havi kedvencek összegyűjtéséhez általában lusta vagyok, de most megembereltem magam:D

Márciusban nem igazán használtam sok terméket, ez a hónap abszolút elment mellettem. A mostani kedvenceken látszik, hogy már hangolódok át a tavaszra, elővettem azt az illatot, amiről a gondtalan egyetemi hétköznapok, a "süt a nap és előadás helyett igyunk meg egy limonádét" és a nyár közeledte az eszembe jut: Versace Bright crystal parfüm. Testápolók terén szeretem a különböző textúrákat tesztelgetni, visszatértem az Oriflame kókuszos Nature secret testvajához; ez tényleg vajszerű, de nekem remekül beválik, isteni az illata és remekül hidratál. Újonnan szerzett Manhattan Nude szájfény hamar kedvenccé vált, ehhez nyúlok a legtöbbet. Szintén nem régen szereztem be a Schauma balzsamot, volt ezelőtt már bogyós gyümölcsös is, ez finom parfümös illatú, szép selymes tőle a hajam (a következő remélem a kókuszos lesz). Szőlőrúzsok közt best már tél óta a Vichy Essentielles, csajos, szemet gyönyörködtető csomagolás, lágy, rózsás illat és tökéletes hidratálás jellemzi. Alapozók közül már egy éve mindenek felett a Bourjois Healthy mix, a száraz arcbőröm imádja, a színe nagyon passzol és az illata is finom; csak az zavar, hogy fogalmam sincs, mennyi van benne:) Végel László Egy makró emlékiratai nagyon nagyon szerelem, bár sajnos első kiadást sehol sem találtam és ez a példány szét van firkálva; ő lesz a szakdolgozatom fő témája...annyira tetszik!!!! Csokik szerintem nem igényelnek különösebb kommentet; a háttérben látható Roxy táska pedig a mostani tavaszi kedvenc, még ősszel turiztam magamnak, sajnos a kép nem adja vissza hűen a színét. xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése