2012. január 9., hétfő

DM-es apróságok és hajfestés

Sziasztok!

A mai nap a tanulást megszakítva elmentem a DMbe szétnézni egy picit. Természetesen pár apróság landolt a kosárkámban:


Két mini termékre a szerdai veszprémi látogatás miatt feltétlenül szükséges természetesen:D

Balea young arctörlőkendő: régebben is használtam, nagyon szeretem, mert olcsó, hatékony és jó az illata.
Mini Balea Wellness tusfürdő: kínai oolong tea kivonattal készült, ami az illatán is érződik.
Mini Alverda testvaj: vaniliavirág és mandarin illatú, tetszik, mindig is bejöttek a tesvajak.
Fogselyem: muszáj...de csak ajánlani tudom.

Ééééés:

Palette Mousse&Color hajfesték sötétbarna színben:
Már egy ideje izgattak a "habos" hajfestékek, most eljött az idő, hogy leteszteljem őket. A shaker tartalma színelőhívó, festékpor, kesztyű, balzsam és leírás.



Előkészítése rém egyszerű, shakerbe belemegy a színelőhívó és a festékpor, folyamatosan kell 40-szer rázni és már mehet is a hajadra.





A habot felvinni könnyű, bár én még sose piszkoltam össze a fürdőt annyira, mint ma. A feltűntetett eper kivonathoz híven a festéknek nagyon kellemes, epres illata van. Plusz előnye, hogy az én majdnem hátközépig érő hajamra bőven elég (sőt, picit sok is volt) egy adag. 30 perc után nagyon meggyőző színt kaptam.

Előtte-utána:







Szinte fekete, de annyi baj legyen:)

Oldalam már facebookon is megtalálható, oldal tetején balra megtekinthető a link.

Puszi lányok, a sorstársaknak jó tanulást!

4 megjegyzés:

  1. Nekem nemrég volt szerencsém ugyanehhez a hajfestékhez!
    Ajánlom róla a bejegyzésem utolsó pár sorát meg képét, remélem neked több szerencséd lesz :)
    http://rougeandstyle.blogspot.com/2012/01/palette-mousse-color-darkbrown.html

    VálaszTörlés
  2. hát Krisz, eddig is sötétebb barna voltam, nem hinném,hogy baj lesz:) (remélem legalábbis)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon bejött ez a festék, remélem neked is beválik. :)

    VálaszTörlés