2011. december 18., vasárnap

Vasárnapi körmök

A hétvége sajnos azzal telt, hogy Egyetlen folyamatosan lázas volt és ápolgattam.
De ma csodával határos módon lement a testhője, úgy hogy fellélegezhettem:D (nagyon tyúkanyó vagyok...) Ma jött haza anyuci, délután neki csináltam mézeskalácsos muffint.



Imádom ezeket a hópelyheket! Egyébként q recept annyi, hogy az alap muffint felturbózom 2 ek mézzel, 1 tk mézeskalács fűszerkeverékkel és egy tábla étcsokival. Nagyon incsifincsi, gyors és egyszerű.

Amíg a süti sült, csináltam magamnak még egy variációt karácsonyi körömre. Alapnak francia alapot használtam, erre szivaccsal került rá a csillám. Lehet, hogy lesz a nyertes...vagy minden nap kénytelen leszek átfesteni:)

Természetesen most se tudtam rendesen lefotózni,de próbálkoztam:





Anyu megszórt minket pár cukisággal:




Halmozom a jó dolgokat: holnap végre lemegyek Veszprémbe a barátnőimhez! Még meglepit is csináltam nekik. Nagyon ránk fér egy nagy beszélgetés, már nagyon várom, elmondhatatlanul hiányoznak. Szóval már be vagyok sózva!!!

6 NAP KARÁCSONYIG!!!
Hangolódjatok! Én már túl vagyok a Négy karácsonyon, a Reszkessetek betörőkön
és a Jégkorszag karácsonyi kiadásán:)

1 megjegyzés: