2011. december 12., hétfő

Ez a hét is elmúlt

Remélem nem csak én vettem észre, hogy az ünnepek közeledtével alig van ideje bármire is. Hát én ezt rendesen tapasztalom...a héten rengeteget dolgoztam, nyüglődtem; rájöttem,hogy többet az életben nem vállalok diák munkát, mert ez a mostani arra volt remek alkalom, hogy az elmúlt évek leggerinctelenebb főnökét ismerjem meg, aki nem is sokkal idősebb nálam, de annál nagyobb #&@#đ(mindenki képzeletére bízom).
Szerencsére péntektől kezdve minden széppé vált, az egyik BFF-emmel találkoztam (kaptam tőle cuki fület) és bébivel elmentünk megnézni a Csizmás a kandúrt 3D-ben. Jajjj mindig rá kell jönnöm, hogy sose növök fel:D Kötelező jelleggel a meséhez tartozó menüt ettük, de már csak Praclis volt, ezért egy Happy Meal-re beáldoztam magam, hogy legyen Kandúros figuránk is. De hát olyan cuuuuuuki!!!


Szombaton elkövetkezett az éves kedvenc program: kettes számú BFF-rel elmentünk karácsonyi ajándékokat venni. Megjártuk a Müllert (ahol vettem egy isteni málnás fogkrémet) és a plázát. Otthon gyorsan be is csomagoltam őket, már alig várom, hogy két hét múlva szétosszam. Mindig rápörgök és vérszemet kapok a vásárlástól:D


Ma pedig kedves anyósomnál voltunk, úgy imádom. Kaptunk mikulás csomagot (kijelentette,hogy haláláig kapni fogjuk) és névnapi ajándékunkat. Természetesen Bombit ma magunkkal vittük, ennek örömére úgy összesarazta magát, hogy úgy nézett ki, mintha fekete gumicsizmái lennének. Ilyen egy tipikus vasárnap:)


Random képek a hétről:




3 megjegyzés:

  1. óóóó,én is hópelyhes fülbevalót szeretnék *-*

    VálaszTörlés
  2. jajj de cuki a kutyi :$
    bakker soha nem látom ha új bejegyzést írsz :S de nem csak nálad van ez , hanem még pár embernél:S mi van evvel a blogspottal már....

    VálaszTörlés