2011. augusztus 24., szerda

Furcsaságok

Ráleltem erre a meglehetősen furcsa TAGre,gondoltam kitöltöm:)

1. Van olyan beceneved amin csak a családod hív?
Csicseri(borsó)

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
Illatmániás vagyok és képes vagyok mindent megszagolni, emellett pattanásnyomkodó mániám is van. A többi szokásom nem tűnik számomra furcsának:D

3. Van valamilyen furcsa fóbiád?
Hányásfóbia (amióta refluxom van) és mindig félek,hogy rossz helyen szállok le a tömegközlekedésről.

4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
Felvállalom a zenei ízlésem:D

5. Van valami faksznid?
Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.
Fogmosás...ésésés ki tudok készülni,ha valaki nem pakol vissza a hűtőbe maga után.

6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy?
Rágom a szám és rázom a lábam.

7. Az ágy melyik oldalán alszol?
Amelyik marad:D Életem párjával együtt élek, ő választ...mindig cserélgetjük.

8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
Fogalmam sincs.

9. Mit rendelsz általában kávézókban?
Meleg teát vagy forrócsokit.

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be?
Ne dohányozz:/

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
Sarok felé.

12. Van valami furcsa testi adottságod?
Le vagyok amortizálva:D:D:D

13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészségesm,de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
Pizza, hambi, chips.

14. Van olyan sejezés vagy mondat amit gyakran használsz?
Ez mindig változó...a "csak tényeket közlök" a kedvenceim közé tartozik.zó, kif

15. Miben alszol? Őszintén!
Pizsi, általában szatén.

+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?
Acélbetkó:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése